AOBforum-nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AOBforum-nl

Algemene ornithologische bond van België
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 AOB Kampioenschap van Belgie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
donald098




Aantal berichten : 3
Leeftijd : 69
Localisation : België
Registration date : 11-09-06

AOB Kampioenschap van Belgie Empty
BerichtOnderwerp: AOB Kampioenschap van Belgie   AOB Kampioenschap van Belgie Emptyma 23 apr 2012 - 13:41

Ik heb gehoord dat de beheerraad zou beslissen om het volgende belgische kampioenschap te verhuizen, zowel van locatie en datum Question
Ik hoop alleen maar dat de beheerraad rekening houd met de kleinere clubs die een vaste datum hebben voor hun plaatselijke tentoonstelling en dat ze dit niet laten doorgaan op datums van andere kleinere clubs.
Verhuizen en veranderen van datum kan, maar mag niet ten koste zijn van kleine clubs die dan in de problemen kunnen komen doordat ze ook zouden moeten uitzien naar een nieuwere datum of een andere zaal, wat niet zo evident is Mad
Ik reken op het volle verstand van de beheerraad en hoop dat ze deze beslissing niet al te onbesuisd zal nemen Exclamation

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/detakkelingbavikhove/
patsgoudvinken




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 55
Localisation : borsbeke
Registration date : 10-01-12

AOB Kampioenschap van Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: AOB Kampioenschap van Belgie   AOB Kampioenschap van Belgie Emptyvr 27 apr 2012 - 17:44

[quote="donald098"]Ik heb gehoord dat de beheerraad zou beslissen om het volgende belgische kampioenschap te verhuizen, zowel van locatie en datum Question
Ik hoop alleen maar dat de beheerraad rekening houd met de kleinere clubs die een vaste datum hebben voor hun plaatselijke tentoonstelling en dat ze dit niet laten doorgaan op datums van andere kleinere clubs.
Verhuizen en veranderen van datum kan, maar mag niet ten koste zijn van kleine clubs die dan in de problemen kunnen komen doordat ze ook zouden moeten uitzien naar een nieuwere datum of een andere zaal, wat niet zo evident is Mad
Ik reken op het volle verstand van de beheerraad en hoop dat ze deze beslissing niet al te onbesuisd zal nemen Exclamation

wat zou dan de nieuwe datum worden van het AOBkampioenschap
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.patsgoudvinken.be
patsgoudvinken




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 55
Localisation : borsbeke
Registration date : 10-01-12

AOB Kampioenschap van Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: AOB Kampioenschap van Belgie   AOB Kampioenschap van Belgie Emptyvr 27 apr 2012 - 20:19

[quote="patsgoudvinken"]
donald098 schreef:
Ik heb gehoord dat de beheerraad zou beslissen om het volgende belgische kampioenschap te verhuizen, zowel van locatie en datum Question
Ik hoop alleen maar dat de beheerraad rekening houd met de kleinere clubs die een vaste datum hebben voor hun plaatselijke tentoonstelling en dat ze dit niet laten doorgaan op datums van andere kleinere clubs.
Verhuizen en veranderen van datum kan, maar mag niet ten koste zijn van kleine clubs die dan in de problemen kunnen komen doordat ze ook zouden moeten uitzien naar een nieuwere datum of een andere zaal, wat niet zo evident is Mad
Ik reken op het volle verstand van de beheerraad en hoop dat ze deze beslissing niet al te onbesuisd zal nemen Exclamation

wat zou dan de nieuwe datum worden van het AOBkampioenschap
is het normaal dat er hier niet meer verkeer is op de AOBforum
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.patsgoudvinken.be
donald098




Aantal berichten : 3
Leeftijd : 69
Localisation : België
Registration date : 11-09-06

AOB Kampioenschap van Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Kampioenschap van Belgie   AOB Kampioenschap van Belgie Emptyza 12 mei 2012 - 9:22

Ik heb vernomen dat het nationaal kamioenschap AOB zou doorgaan op 15 & 16 December 2012 en dat de lokatie te Ath zou behouden blijven.
Dus geen verhuis naar Wemmel. cheers
Dit is enkel op basis van horen zeggen en dus nog niet zeker of dit wel zo zal zijn, maar volgens mijn bron is dit bijna 100% zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/detakkelingbavikhove/
patsgoudvinken




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 55
Localisation : borsbeke
Registration date : 10-01-12

AOB Kampioenschap van Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: AOB Kampioenschap van Belgie   AOB Kampioenschap van Belgie Emptyza 12 mei 2012 - 10:30

donald098 schreef:
Ik heb vernomen dat het nationaal kamioenschap AOB zou doorgaan op 15 & 16 December 2012 en dat de lokatie te Ath zou behouden blijven.
Dus geen verhuis naar Wemmel. cheers
Dit is enkel op basis van horen zeggen en dus nog niet zeker of dit wel zo zal zijn, maar volgens mijn bron is dit bijna 100% zeker.
ik heb het ondertussen gisteren uit goede bron vernomen dat het inderdaad op 15 en 16 december doorgaat in Ath
een weekje later als anders maar ok dat kan geen kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.patsgoudvinken.be
patsgoudvinken




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 55
Localisation : borsbeke
Registration date : 10-01-12

AOB Kampioenschap van Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: AOB Kampioenschap van Belgie   AOB Kampioenschap van Belgie Emptyma 14 mei 2012 - 8:54

patsgoudvinken schreef:
donald098 schreef:
Ik heb vernomen dat het nationaal kamioenschap AOB zou doorgaan op 15 & 16 December 2012 en dat de lokatie te Ath zou behouden blijven.
Dus geen verhuis naar Wemmel. cheers
Dit is enkel op basis van horen zeggen en dus nog niet zeker of dit wel zo zal zijn, maar volgens mijn bron is dit bijna 100% zeker.
ik heb het ondertussen gisteren uit goede bron vernomen dat het inderdaad op 15 en 16 december doorgaat in Ath
een weekje later als anders maar ok dat kan geen kwaad
iemand een voorstel hoe we deze forum op gang kunnen krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.patsgoudvinken.be
patsgoudvinken




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 55
Localisation : borsbeke
Registration date : 10-01-12

AOB Kampioenschap van Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: AOB Kampioenschap van Belgie   AOB Kampioenschap van Belgie Emptydi 19 jun 2012 - 21:46

patsgoudvinken schreef:
patsgoudvinken schreef:
donald098 schreef:
Ik heb vernomen dat het nationaal kamioenschap AOB zou doorgaan op 15 & 16 December 2012 en dat de lokatie te Ath zou behouden blijven.
Dus geen verhuis naar Wemmel. cheers
Dit is enkel op basis van horen zeggen en dus nog niet zeker of dit wel zo zal zijn, maar volgens mijn bron is dit bijna 100% zeker.
ik heb het ondertussen gisteren uit goede bron vernomen dat het inderdaad op 15 en 16 december doorgaat in Ath
een weekje later als anders maar ok dat kan geen kwaad
iemand een voorstel hoe we deze forum op gang kunnen krijgen
verdere gegevens staan op site van AOB
enkele pluspunten
prijsuitreiking is de zondag van tentoonstelling dat zal zeker door de deelnemers op prijs gesteld worden(ze zijn eindelijk wakker geworden)
zie ook een nieuwe klasse E
is voor de stellen vind ikzelf ook goed heb het al gezien bij KBOF en bij het nederlands kampioenschap (apeldoorn)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.patsgoudvinken.be
Gesponsorde inhoud





AOB Kampioenschap van Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: AOB Kampioenschap van Belgie   AOB Kampioenschap van Belgie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
AOB Kampioenschap van Belgie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
AOBforum-nl :: A.O.B. :: AOBforum-
Ga naar: