AOBforum-nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AOBforum-nl

Algemene ornithologische bond van België
 
IndexIndex  PortalePortale  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 mijn gloster Eugène...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
glosterke




Aantal berichten : 1
Registration date : 05-12-08

mijn gloster Eugène... Empty
BerichtOnderwerp: mijn gloster Eugène...   mijn gloster Eugène... Emptyvr 5 dec 2008 - 15:24

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum en zit met een vraag. Begin deze week is mijn gloster overleden. Ik heb bijna tien jaar lang van zijn gezelschap kunnen genieten. Tot nu... Crying or Very sad Ik hield hem altijd nauwgezet in het oog en wanneer hij iets mankeerde stond ik bij de dierenarts. Ong. 14 dagen geleden vond ik bloed in zijn kooi, zijn stoelgang was echt rood waterachtig. Ik heb hem meteen apart gezet. De dag erna bleek alles terug in orde, hij at, dronk normaal, nam een bad zoals iedere dag en begon ook stilletjes aan terug te zingen na zijn rui. (gezien zijn leeftijd vroeger dan andere jaren) en er was geen bloed meer te bespeuren. Begin deze week was het echter terug hetzelfde probleem. Vliegensvlug naar de dierenarts maar mijn beestje stierf echter in de wachtzaal. De dierenarts kon niets speciaals vinden behalve een hernia die hij reeds eerder geconstateerd had. Hij stelde voor om eventueel het beestje open te snijden om alsnog de oorzaak te kunnen vinden. maar dat wou ik niet. Het bloed werd onder de loep genomen, er was niets in terug te vinden. Het was de eerste keer dat hij zo iets constateerde. De vogel was gewoon doodgebloed. Ik vroeg of het geven van sla of spinazie de oorzaak kon zijn. Het antwoord was negatief. Heeft misschien iemand van jullie een idee wat er zou kunnen gebeurd zijn ? In ieder geval dank voor enige reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn gloster Eugène...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kweken met mijn valkparkieten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
AOBforum-nl :: Postuurkanaries :: Alle Gladde Veren-
Ga naar: